få et tilbud

Overvejer foreningen at skifte administrator?

At skifte administrator kan virke uoverskuelig for en forening. Men reelt er det ikke særlig kompliceret, og bestyrelsen skal kun stå for selve beslutningsprocessen – og også den kan vi hjælpe jer med, så tidsforbruget for bestyrelsen bliver minimalt.
 

Hvordan skifter foreningen administrator?
Det er foreningens vedtægter, der regulerer om skift af ejendomsadministrator kan besluttes af bestyrelsen eller skal afgøres af en generalforsamling. I de fleste tilfælde kræves en beslutning på en generalforsamling. Bestyrelsen skal derfor stille forslag om ”bemyndigelse til at vælge ny administrator” enten på en ordinær eller på en ekstraordinær generalforsamling. 


Herefter kan bestyrelsen holde de nødvendige møder, der sikrer at den ”rigtige” administrator bliver fundet. I et personligt møde med os, præsenterer vi gerne fordelene ved at skifte administration til BOLIGEXPERTEN og gennemgår gerne foreningens økonomi og øvrige forhold.


Hvis I beslutter jer for at arbejde sammen med os, overlades alt det praktiske til vores administratorer. Vi kontakter nuværende ejendomsadministrator og sørger for at foreningens materiale overdrages på en fornuftig måde. Alt bliver lagt ind i vores IT-systemer. Noget af materialet bliver gjort tilgængeligt kun for bestyrelsen, mens andet materiale bliver gjort tilgængeligt både for bestyrelse og beboere. 
 

Få et tilbud på administration
Kontakt Camilla Kornerup Johansen på ckj@boligexperten.dk eller på telefon 44229716 for en uformel snak om skift af administrator eller udfyld nedenstående formular og vi sender et tilbud på administration af foreningen. Vi skal bruge følgende informationer for at afgive et tilbud: