Tredje gå-hjem-møde om digital kommunikation


I februar 2018 inviterede Boligexperten til to gå-hjem-møder om digital kommunikation med samlet langt over 100 bestyrelsesmedlemmer som deltagere.

Vi måtte lukke for tilmeldingerne, så nu afholder vi et tredje gå-hjem-møde tirsdag den 3. april 2018, kl. 16.00.

Alle Boligexpertens foreninger får som en del af administrationen mulighed for at benytte den nye platform for digital kommunikation, som sparer tid og optimerer kommunikationen mellem beboere og bestyrelse.

Indholdet omfatter bl.a. beboerboks, opslagstavle, nyhedsbrevsfunktion, online booking, opgavestyring, SMS-service, foreningshjemmeside m.m. Beboerne får egne beboerprofiler, hvor de selv vedligeholder mobilnummer og mailadresse m.m. Man kan tilknytte en lejer eller et familiemedlem til sin adresse, så kommunikationen i foreningen bliver mere målrettet.

Alt er udviklet, så vi fremover overholder de nye regler i persondataforordningen, som træder i kraft den 25. maj 2018. Fra denne dato kan en fraflyttet beboer bl.a. kræve at blive ”glemt” fra foreningens arkiver og korrespondance, hvilket kan blive en udfordring for mange foreninger.

Flere inputs fra det første gå-hjem-møde primo februar 2018 er allerede implementeret i systemet.

#digitalkommunikation #gåhjemmøde

BOLIGEXPERTEN ADMINISTRATION A/S

Vesterbrogade 12

1620 København V

Tlf: 33 22 99 41

Fax: 33 22 66 93

E-mail: adm@boligexperten.dk

Åbningstid:

Mandag - torsdag kl. 8.30 - 15.30

Fredag kl. 8.30 - 15.00

Telefontid:

Alle hverdage kl. 10.00 - 14.00

Vi er medlem af Ejendom Danmark:

Medlem-af-Ejendom-Danmark-Logo-Horisonta

Besøg vores LinkedIn-side. Ved at følge os på LinkedIn, kan du nemt følge Boligexperten.

  • LinkedIn - Hvid Circle
orsted-stickers-90x55-rgb.png

”Med certifikater fra europæiske vindmøller opnår vi et CO2-neutralt elforbrug og støtter omstillingen af vedvarende energi”.

© 2020 Boligexperten.dk