BOLIGEXPERTEN ADMINISTRATION A/S

Vesterbrogade 12

1620 København V

 

Tlf: 33 22 99 41

Fax: 33 22 66 93

E-mail: adm@boligexperten.dk

Åbningstid:

Mandag - torsdag kl. 8.30 - 15.30

Fredag kl. 8.30 - 15.00

 

Telefontid:

Alle hverdage kl. 10.00 - 14.00

Vi er medlem af Ejendom Danmark:

Medlem-af-Ejendom-Danmark-Logo-Horisonta

Besøg vores LinkedIn-side. Ved at følge os på LinkedIn, kan du nemt følge Boligexperten.

© 2015 Boligexperten.dk

Overvejer I at skifte administrator?

At skifte administrator kan virke uoverskuelig for en forening. Men reelt er det ikke særlig kompliceret, og bestyrelsen skal kun stå for selve beslutningsprocessen – og også den kan vi hjælpe jer med, så tidsforbruget for bestyrelsen bliver minimalt!
 
Hvordan skifter I ejendomsadministrator?
Det er foreningens vedtægter, der regulerer om skift af ejendomsadministrator kan besluttes af bestyrelsen eller skal afgøres af en generalforsamling. I de fleste tilfælde kræves en generalforsamlingsbeslutning. Bestyrelsen skal derfor stille forslag om ”bemyndigelse til at vælge ny administrator” på generalforsamlingen.
Herefter kan bestyrelsen holde de nødvendige møder, der sikrer at den ”rigtige” administrator bliver fundet. I et personligt møde med os, præsenterer vi gerne fordelene ved at skifte administration til Boligexperten og gennemgå foreningens økonomi og øvrige forhold.
Hvis I beslutter jer for at arbejde sammen med os, overlades alt det praktiske til vores administratorer. Vi kontakter nuværende ejendomsadministrator og sørger for at foreningens materiale overdrages på en fornuftig måde. Alt bliver lagt in i vort EDB-system og der oprettes et nyt arkiv til jeres forening.
 
Hvorfor vælge Boligexperten som ejendomsadministration?
I over 25 år har vi administreret udelukkende andelsboligforeninger og ejerforeninger. I dag repræsenterer vi over 400 foreninger med ca. 20.000 boliger i alle størrelser. Det gør os til Danmarks største administrationsselskab, som udelukkende administrer andelsbolig- og ejerforeninger. Vi er specialister på området.
Vores hovedkontor ligger i København og her er der ansat over 40 medarbejdere - administratorer, økonomer, advokater og teknikere - alle med stor kompetence inden for deres fagområde.
Vi sikrer at den enkelte forening har én fast administrator og én fast bogholder tilknyttet, der engagerer sig personligt, og sørger for at jeres forenings interesser bliver varetaget optimalt.
Boligexperten har investeret massivt i den nyeste IT-teknologi og tilbyder online løsninger, som fx vores WEB Services, for både bestyrelsen og beboere.
 
Få et tilbud på ejendomsadministration
Ved skift af administration, vil der typisk være flere fordele og besparelser for foreningen, bl.a. på forsikring, bank, kreditforening og revisor m.m..
Bestil et gratis tilbud på ejendomsadministration eller arrangér et uforpligtende personligt møde og hør om fordelene for jeres forening

JA TAK til gratis tilbud

Modtag gratis tilbud på administration af andelsboligforening eller ejerforening!

Book et uforpligtende møde

Kontakt direktør Preben Løth på preben@boligexperten.dk og book et personligt møde!